Saturday, January 06, 2007

2007'e de girdik....

Dort gozle tatil sezonu, yeni yil derken 2007'e girdik bile. Noel haftasonunda teyzemler New York'a gelmisti. Pazar gununu NY turistligi yaparak gecirdiler. Tabii bu zaman etraf o kadar kalabalik oluyor ki. Her taraf civil civil suslerle dolu. Gezmek icin cok guzel oluyor da, eger ise yurumek icin 42inci caddeden gecmeye calisiyorsaniz, iyi sanslar. Kimin turist kimin de bu civarda yasadigini anlamak da cok kolay.

Noel gunu de evde yemek yaptik. Benim biricik esim "kus" yemeyi sevmediginden ona firinda kuzu yaptim. Ben de pek sevmiyorum, ama teyzemler hindiyi seviyorlar. Neyse, yanina anneannemin klasik firinda patatesinden de yaptim. Bunlar guzeldi de, benim icin yemegin en zevkli kismi tatli :) Birtanem de bu zaafimi bildigi icin beni bir gun once Manhattan sokaklarinda gezerken NY'un unlu "cheesecake" yerine goturdu. O kadar kucuk bir dukkan ki. Dukkana bir giriyorsunuz sag taraf alinmayi bekleyen siparis posetleri ile dolu. Butun bunlari yedikten sonra sali aksamina kadar canim birsey yemek istemedi dogal olarak..




Burada mudahele edeyim konuya( Ilkay ); Biz Musannif ailesini Natural History Of Museum a gonderdikten bir kac saat sonra sehir de her zaman sevdigimiz SOHO bolgesinde yuruyus halinde iken aklimiza bir seyler atistirma fikri geldi ,bu siralar hic bir zaman cikmiyorki, bu amac ile yakinlarda ki Bereket Fast Food u bulduk. Bu arada Manhattan'i dunyanin en guzel yerlerinden yapan bir baska ozellik de, aradiginiz her seye kisa bir sure icinde ulasabileceginizi bilmek, bu burnunuza kokusu gelen bir doner sandivic bile olsa:), Soho'ya donus halinde iken yolda, Eilenn's in oldugu koseye cikinca Sibel hanimi durdurmak mumkun olmadi:), kisa sure icinde dukkanin icindeki kuyrugu asmis ve elinde kocaman bir paket ile cikti. Bir yandanda biraz pahali imis diye soylenmekte, bende ne aldigini sordum, neden pahali oldugu anlasildi. O kadar cheese cake e az bile. Oncelikle ben parti mi veriyoruz seklinde yaklastim miktari gorunce, fakat benim akilli sevgilimin savunmasi hazir, Bezen'de sever Cheese cake i onuda dusundum oldu, klasik suc ortagi hali.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home