Wednesday, December 20, 2006

Haftasonu ne guzel ilik gecti derken, havalarimiz sogumaya basladi. Bu yil bayagi mevsim ortalamalarinin uzerinde gidiyoruz. Bu cok fazla devam etmez gibi geliyor. O yuzden ani bir soguk bastiracagaini dusunup kendimi hazirlamaya calisiyorum.

Hem tezime calismak icin hem de biraz dinlenebilmek icin bugunden baslayarak uc gun izin aldim. Bu haftasonu teyzemler bize geliyor. Pazartesi Noel gunu oldugu icin Amerika tatil. Kiskandirmak gibi olmasin ama ben gelecek Cuma gunu de tatilim. Bayram oldugu icin bize bir gun tatil veriyorlar.

Haftasonu yeni yil icin agacimizi aldik ve susledik. Komsularimiz evlerin disini da suslemisler. Aksamlari o kadar guzel gozukuyor ki.

Bu gunu alisveris ilan etmistim. Hafta ici diye cok kalabalik olmaz diye dusunuyordum. Ama bir de baktim ki millet cildirmis sekilde alisveris yapiyor. Saat 10.30da “Garden State Plaza” alisveris merkezinin park yeri neredeyse dolmustu. Saat uce kadar ben de herkes gibi kosusturdum. Neyse, alisverisimin cogunu yaptim sayilir...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home