Tuesday, November 21, 2006

Hazirliklar...

Asi ( hastaliklar dan korunmak icin olunan:) ) olmayali herhalde on yil olmustu. Uc gunde bes asi olmak bana cocuklugumu hatirlatti. Yarin iki tane daha asi yapilacak ve gorevimi yerine getirmis olacagim. Bu da nereden cikti degil mi?
Gelecek hafta sonu Etiyopya'ya gidecegim icin bu asilarin yapilmasi gerekiyormus. Soz konusu saglik olunca aciya katlanip asilari oldum tabii..



Gidecegim workshop'ta Afrika'nin her ulkesinden bir kisi ile tanisma firsatim olacagi icin bayagi heyecanliyim. Cok ilginc olacagini dusunuyorum. Bu gizemli kita hakkinda pek bir bilgim olmadigi icin hemen bir iki tane Afrika uzerine yazilmis kitap aldim. Tabii bu kadar kisa zamanda cok sey ogrenmeye firsatim olmayacak, ama hic yoktan iyidir diye dusunuyorum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home